søndag den 24. juni 2012

Crossfit # 139

Ahhh.. Trods ekstra bøvl med ryg og iskias, tog jeg alligevel til træning. Mest fordi jeg ikke havde nået at afmelde træning. Velvidende at det var den lange wod Filthy fifty, der var på programmet, havde jeg inden mentalt forsøgt at forberede mig på forskellige skaleringsmuligheder.

Træneren mente dog, det var bedst at skalere i vægt og form og så holde sig til rækkefølgen: 10 øvelser af 50 gentagelser - fremfor f.eks. at lave 5 runder med 10 gentagelser af hver øvelse.

WOD:

- 50 box jumps
- 50 pull ups
- 50 kb swings 16/12
- 50 walking lunges
- 50 k2e
- 50 push press 20/15
- 50 back extentions
- 50 wall balls
- 50 burpees
- 50 double unders


Min wod blev til noget i retning af:

- 50 box jumps (30 rigtige hop, 20 gå op og hoppe ned)
- 30 jumping pull ups
- 50 kb swings
- 40 walking lunges
- 30 k2e
- 40 push press
- 40 back extentions
- 50 wall balls
- og så nåede jeg ca. 20 burpees, da de 35 minutter var gået.

Det er jeg sådan set meget godt tilfreds med, alt taget i betragtning. Jeg nåede at blive presset (greb i jumping pull ups/k2e/push press) og svede og var ved at være godt træt, da jeg skulle i gang med burpees. Mine første wall balls blev også noget sjuskede, da jeg var træt, men fik mandet mig op og fik mere styr på dem.

Hurra for crossfit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar