lørdag den 2. juni 2012

Crossfit # 137

Da min ryg har knirket de sidste par dage, kiggede jeg nøje på wod-kalenderen og da der i dag stod vi skulle lave shoulder press og en finisher med noget l-sit, tænkte jeg at det kunne min ryg nok godt. Så jeg tog afsted til Centralen for blot at opdage, at vi her skulle lave Fight Gone Bad i stedet.

Allerede der blev jeg lidt mut i det. Misforstå mig ikke. Fight Gone Bad er normalt en wod, jeg ville .. om ikke elske.. så ikke have problemer med. Det er stationstræning - uden løb - og man skal bare give den gas.

Efter en fin opvarmning med lidt anderledes øvelser, skulle vi introduceres til FGB-øvelesrne.

- Farmer walk 40/20


- broad jumps
- knees 2 elbows


- lateral burpees
- wall balls

3 runder
1 minut ved hver station
1 minuts pause efter hver runde

Efter første runde måtte jeg give op. Samtlige øvelse rykkede på den ufede måde i lænden/ballen (sidstnævnte var mest k2e) og det var ret utilfredsstillende at måtte gå fra wod'en i utide.

Jeg er lidt irriteret over at wod'en var ændret, men jeg er mest irriteret på min ryg, som ellers var i bedring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar