mandag den 18. juni 2012

Dårlig start på ugen

Vågnede kl. 5 pga. smerter (lidt værre end "milde") i ben, balle og lænd. Nok til jeg ikke kunne sove mere - og jeg skulle først op kl. 6. Det gik heldigvis over i løbet af en times tid, men jeg var ved at få lidt grå hår på det tidspunkt.



Når jeg skriver "gik over", så mener jeg blot, at det blev udholdeligt. Benet var stort set ok, men der var stadig det ubehagelige stræk i balle og lænd og jeg kunne mærke på ryggen i dag på job, at den bare var mere skrøbelig og jeg ikke kunne være i alle stillinger.

Efter job er min ryg meget træt og spændt og skriger på massage. MEN det har jeg vist ikke råd til, da jeg i et andet desperat øjeblik prioriterede at få ordnet min cykel. Jaja, man kan ikke det hele og blablabla. Lige nu har jeg bare mest lyst til at ligge ned og ikke skulle ud i regnen for at handle. Men man skal jo spise. Har jeg hørt.

Jeg er i øvrigt også begyndt at blive lidt nervøs for min ryg på Roskilde Festival, hvor jeg har været 16 gange. Det virker umiddelbart lidt uoverskueligt, hvis jeg skal vågne kl. 5 hver morgen med smerter og i øvrigt skulle sidde med ret ryg (det kan man jo ikke i de festivalstole) og ikke kunne lave øvelserne ordentligt. Men jeg vil jo afsted.

2 kommentarer:

  1. Kan godt forstå du er nervøs for Roskilde, men jeg tror nu godt, du kan klare den. Også i år. Og går det helt galt er du jo tæt på København og kan tage ind til en akut massage, hvis det er. :)

    SvarSlet
  2. Det er rigtigt. Jeg skal tage den lidt med ro og se tiden an. Nu må vi se, hvad osteopaten siger i morgen - og lægen på mandag.

    SvarSlet