torsdag den 7. oktober 2010

Nye magnesiumpiller

Ja. Jeg løb tør i sidste uge og efter et par dage med mærkbar dårlige søvn, løb jeg desperat ind i den nærmeste helsekost og købte 90 stk. magnesium (af mærket Berthelsen) til 128 kr..!



Dem kan man naturligvis få en del billigere på nettet. Men nu regner jeg stærkt med at få min veninde til at tage et ordentligt læs endnu billigere magnesium med tilbage til mig senere på måneden.

Lige nu tager jeg megadyre Ultra Preventive III (superintensive multivitaminpiller)



2 morgen og 2 aften (anbefalet som antioxidanter af min behandler på Medital Klinik). Da der er magnesium i disse piller, skal jeg kun supplere med 350 mg for at komme op på min succesfulde dosering på 700 mg magnesium. De piller jeg har købt er doseret således, at der er 150 mg i en pille. Jeg tager 2 ved sengetid, og får dermed 50 mg for lidt.
Jeg sover ok, men ikke optimalt lige nu. I går var jeg på toilettet kl. 4.30 i nat 1.50, dvs. knap så meget i ydertimerne.. Tsk.

Fra på lørdag går jeg op på fuld dosering af Ultra, som er 3 morgen og 3 aften, og der skal jeg så kun tage 200 mg ekstra magnesium.

Jeg vil sove godt igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar