onsdag den 13. oktober 2010

Crossfit # 26

Når jeg er en af de første på holdet, der færdig med en WOD.. Så bliver jeg helt i tvivl om, jeg nu har taget alle runderne.. Haha. Fordi jeg næsten altid er en af de sidste... Nåh, men jeg sjipper altså ok hurtigt og så tog jeg det ikke så tungt det med, at man skulle starte forfra, hvis man fejlede..

WOD i går:
4 runder af:
- 50 double unders/200 single
- 20 pull ups

Sjipning var godt for læggene og pull ups var godt for armene. Jeg tog dem i ringene, men skal helt klart prøve elastikkerne. Snart.





Jeg har lidt ømme arme i dag.

2 kommentarer:

  1. Lavede du rigtige double unders? Så er du sej. Jeg troede ikke reglen om, at man skulle starte forfra gjaldt dem, der skalerede til singles. Som jeg. Så det gjorde jeg ikke. Hvilket vist var fint i forhold til, hvor mange trætte snublefejl jeg lavede.

    Jeg testede pull ups i sort elastik, som er den kraftigste. Men det blev en kende kluntet og ubalanceret, så smuttede liiige ned til ringene igen. :P

    SvarSlet
  2. Jeg lavede singles.. hehe. Kan lave ca. 5-7 double unders i træk. Men meget tilfældigt hvornår jeg kan.

    SvarSlet