onsdag den 9. februar 2011

Jeg er ikke så træt.. hurra!

Efter nogle uger med voldsom træthed nogle gange på job, men især efter job.. Så har jeg i dag oplevet en dag med overskud og energi. Ikke noget helt fantastisk, men nok til at jeg kunne overskue at vaske tøj og vaske op uden at være ved at falde om af træthed.

Det er vintertræthed. Kommer hver vinter og har efterhånden resulteret i, at jeg ikke laver sociale aftaler på hverdage om vinteren. Det er ret træls, men jeg havde affundet mig med situationen.
Derimod irriterede det mig meget at kæmpe med at holde øjnene åbne kl. 19 eller at jeg var nødt til at sove eftermiddagslur, hvis jeg havde været oppe kl. 5.30, for ellers kunne jeg ikke overskue dagen og aftenen.

Jeg er ikke helt klar over, om det er Multichi, der er ved at virke. Jeg er først på fuld dosis i morgen. Under alle omstændigheder er det bare super rart med lidt energi. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar