torsdag den 3. februar 2011

Crossfit # 42

I tirsdags var jeg til en lidt underlig træning.
Dels lagde træneren WOD'en i starten af timen. Dels .. jeg ved det ikke helt. Men jeg gik derfra med følelsen af, at det ikke havde været særligt fedt. Og det er det ellers altid. Hårdt, men fedt.

Jeg har heller overhovedet ikke været øm bagefter. Hmm.

Nåh, men WOD var
2 min d.u.
2 min sit ups
1,5 min d.u.
1,5 min sit ups
1 min d.u.
1 min sit ups
30 sek d.u.
30 sek sit ups

Sit ups var de sædvanlige, hvor man kører hen over halebenet, så jeg spurgte, hvad jeg kunne lave i stedet af maveøvelse. Så blev jeg sat til at lave øvelsen, hvor man står på alle fire og løfter modsat arm og ben skiftevis. En øvelse som ligeså meget retter sig mod ryg og skuldre. Men den var fin nok.

D.u. var lidt rodet. Jeg nåede op på 10 i træk, men da det var en WOD blev jeg lidt stresset og gik over til almindelig single sjip.

Efter WOD lavede vi en slags snatch (kan ikke lige huske det præcise navn). Sluttede af med 5 runder af: 5 snatch og 5 burpees. Min ryg brokkede sig næsten med det samme over burpees, så dem sprang jeg let og elefant over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar