tirsdag den 22. februar 2011

Crossfit # 46

Jeg tog 35 kg i front squat i dag. PR! Hurra!

Opvarmning:
2 x:
- 10 box jumps
- 10 push ups
- 10 KB swing
- 10 russian twist
- 1 rope climb

WOD:
Front squat 3-3-3-3-3
Jeg tog 20-25-30-35-30



Vi var sammen to og to, og vi startede roligt ud. Jeg huskede forkert og troede, at jeg sidst tog 22 kg (men det var jo 28 kg). De 3 første løft gik ganske fint. Jeg var blevet bedre til at få albuerne op og håndleddene brokkede sig først for alvor ved 35 kg. Men så var de også trætte.. hehe.

For liiiige at få pulsen lidt op, havde vi 8 minutter til to og to at lave:
1 hoppede over en måtte (den lange ende) 10 gange, mens den anden tog push press.
Så byttede man.

Først troede jeg ikke, jeg kunne hoppe over. Det kunne jeg så godt. Akkurat. Hehe.
Push press var lidt hårdt for mine halvsvage arme. Heldigvis var min makker hurtig til at hoppe. :-p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar