fredag den 4. februar 2011

Shine status # 2

Jeg var egentlig oppe på fuld dosis af Multichi, men da jeg fik hjertebanken og kvalme, besluttede jeg mig for at starte forfra. Dvs. 24/1 tog jeg 5 ml. Det gjorde jeg frem til 30/1 og 31/1, hvor jeg tog 7,5 ml. 1/2 gik jeg op til 10 ml og her er jeg nu.

Jeg går op til 12,5 ml 7/2 og 2 dage ekstra og SÅ er jeg oppe på de 15 ml. Og SÅ må jeg vente og se, om det gør noget ved min energi.

Jeg har været så mega træt den sidste tid. Men det havde jeg jo også været, hvis jeg ikke havde taget Multichi. Trætheden er bare ret irriterende.

Er nået frem til, at de her Shine kosttilskud virkelig skal batte ved min oxidative stress og energi, hvis jeg skal fortsætte. Det duer ikke for mig at tage så mange piller om dagen. Er ved at køre sur i 3 x Livex og 3 x Nucleomega om dagen..



Men jeg bestiller tid hos Medital Klinik i april og så må vi se, hvad resultatet er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar