søndag den 20. februar 2011

Crossfit # 45

Sidder med is på min venstre arm tæt på håndleddet. Hævet og øm. Åh ja, lad os bare endnu en gang fastslå, at jeg ikke er ven med vægt over hovedet.

Opvarmning: Squats og KB-snatch.

Back squat
5-3-2

33-35

Jeg kunne få albuerne længere op ved back squat end jeg kan mindes jeg kunne sidste gang. Så det var jo dejligt. Kunne måske godt have lidt mere vægt på. Det må jeg prøve næste gang :-)

KB-snatch.. altså.. Jeg havde mange problemer med at få ordentligt fart på. Især venstre arm ville ikke som den skulle. Jeg fik ikke nok sving og så kunne jeg ikke få den ordentligt op i strakt arm + jeg hamrede KB på armen.

Det blev ikke helt bedre, da vi gik i gang med WOD:
21-15-9:
KB-snatch 24/16 venstre
KB-snatch 24/16 højre
Burpees

Det tog mig lang tid at komme igennem de 21 med venstre arm. Havde endda kun 8 kg. Blev bare ved og ved med at hamre den ind i armen. Flot. Højre arm var bedre af en eller anden grund. Det var bare letter at få sving på og få armen strakt ud.





De 21 burpees trak tænder ud på min dårlige kondition. Puuh. Og så skulle jeg bruge tid på at få vejret igen, mens jeg kæmpede med 15 KB venstre arm. Haha.

Jeg blev sidst færdig og prustede og stønnede.
Men min puls kom op og jeg fik styrket armene, så det var en god WOD, selvom jeg hverken er venner med vægt over hovedet eller med burpees..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar