tirsdag den 18. december 2012

Kartofler = udspilet mave?

Stivelse og jeg er ikke uvenner for tiden. Jeg giver den gas med rugbrød og spiser ris som jeg plejer. Har dog skåret lidt ned for pasta og kartofler får jeg sjældent hjemme.

I går spiste jeg ude hvor middagen bestod af kartofler, sovs, tyttebær, salat og vildt. Jeg gav den gas med især sovs og kartofler. Spiste og spiste og lige pludselig stod det helt oppe i halsen på mig. Ramte bare muren. Dertil var min mave fuldstændig udspilet som en fodbold. Efterfølgende fik jeg en ubehagelig kvalme, som først forsvandt sidst på aftenen. Hm.



Jeg har ellers ikke været så oppustet den sidste tid trods rugbrødsorgie, så jeg overvejer om det er kartoflerne. Må jeg lige være opmærksom på, næste gang jeg spiser dem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar