søndag den 30. december 2012

Sundhed på Gran Canaria


Indisk spiste vi meget af. Det kunne jeg godt mærke til sidst. Fik en af dagene kvalme og lige-ved-halsbrand. Generelt kunne jeg bare mærke, jeg havde indtaget for meget hvidt brød, hvide ris, smør-agtig sovs, ikke så mange grøntsager..

Morgenbuffetten bestod for mit vedkommende af: Spejlæg (hvis de ikke blævrede) eller kogte æg, toastbrød, brikmarmelade, agurk, tomat, te, juice og vand. En dag prøvede jeg deres pølser. Det var en fejl. 

Kom også til at spise lidt slik - og lidt flere chips. Og et par gode drinks. Men kun 1 is og ingen kage :-)

Så kosten var ikke det sundeste i den uges tid ferien varerede. 
Til gengæld fik jeg masser af sol, varme, frisk luft og gik ture hver dag. Som oftest 2 ture - den ene i kuperet terræn. 
Jeg fik også trænet yoga hver anden dag på vores store altan, hvilket foregik i gode varmegrader, så det næsten lugtede lidt af hot/bikram yoga. Næsten. 

Sidst, men ikke mindst var det bestemt også godt for sundhed og helbred at være afslappet, afstresset og have masser af tid og ro til at lave ingenting. 

2 kommentarer: