mandag den 17. december 2012

På yoga-udkig

Det gode ved at være tvunget væk fra crossfit i et halvt år er at jeg har udforsket yoga noget mere og blevet rigtigt glad for det. Så glad at jeg vil fortsætte med at tjekke Downtown, Sweetdeal m.m. for gode yoga-tilbud og forsøge at prøve så mange yogasteder i København som muligt.

I første omgang går jeg dog efter steder der har et godt bredt udvalg af yogastilarter og et skema med mange hold. Jeg har ikke fundet "min" yogastil endnu og vil godt prøve lidt forskelligt.
Samtidig skal det være et sted, hvor der er ligeså meget vægt på det mentale som det fysiske. Men stadig på et "overskueligt" niveau, hvis det giver mening.

Jeg er blevet anbefalet Hamsa Yoga på Nørrebro og har luret meget på deres side. Kan godt lide at der er både vinyasa, hatha og anusara inspireret (hvad det så end er). Dertil kommer at ubegrænset træning kun koster 400 kr. om måneden. Det er ikke så galt i forhold til andre steder. Et introkort på 3 klip koster 200 kr og det har jeg tænkt mig at købe næste år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar