søndag den 9. december 2012

Ondt i ben igen

Siden september har jeg stort set været uden smertestillende. Uroen, smerterne, rastløsheden i højre underben, balde og lænd har blev formindsket og siden været helt væk efter jeg startede i body-sds behandling. Oktober og november har været vidunderlige og jeg har været til mobilitet og yoga op til 4 gange om ugen.

Men i går og i dag er smerten i højre ben vendt tilbage. Det kommer i bølger og giver den der irriterende rastløshed. Det er værst, når jeg sidder ned og står/går. Det er ok, når jeg ligger ned. Ipren tager det, men jeg prøver lidt at holde igen med smertestillende.

Body-sds behandleren har sagt, at det godt kan gå lidt op og ned. Frem og tilbage. At det er normalt. Så jeg er ikke som sådan bange for at jeg nu er på vej tilbage til der, hvor jeg vågnede kl. 4-5 stykker pga. smerter. Jeg er overbevist om, at det kun er midlertidigt. Men for pokker, det er frustrerende alligevel. Det er så irriterende. Det påvirker mit humør og det påvirker min mobilitet.

Øv.b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar