fredag den 14. december 2012

Test af Nutrilett barer

Sponsoreret indlæg

Jeg har spist 2 af Nutrilett barerne, nemlig Premium dark chocolate + Milk chocolate & creamy caramel.
Følgende anmeldelse er dækkende for begge barer.


Premium dark chocolate:

Pr. 100 g
Energi: 1313 kj
Protein: 24
Kulhydrater: 37
- heraf sukker: 21
Fedt: 12

Vitamin c: 23 mg
Magnesium: 96 mg
Zink: 5,7 mg

Der er også andre vitaminer og mineraler i baren.



Det er en bastant bar og jeg kunne føle en vis mæthed efter at have spist den. Mætheden holdte også lidt tid, omend ikke helt til næste hovedmåltid.
Dertil kom at jeg ikke kunne abstrahere fra, at en bar skulle erstatte rigtig mad. Det føltes forkert (fordi der var så meget slik over den) og sansemæssigt utilfredsstillende.Men praktisk er det da uden tvivl.

Da jeg ikke er overvægtig og aldrig har været det, har jeg nok svært ved at sætte mig ind i den tankegang der gør, at man kaster sig over sådan en bar for at spare kcal i stedet for at købe og lave rigtig mad og tage det lange seje træk. Og så alligevel. Jeg er jo selv lidt mageligt anlagt og gider ikke/er ikke god til at lave mad. Det praktiske kan sagtens fylde meget, når man overvejer Nutrilett produkter....

Jeg ved ikke.. Det virker og passer nok til nogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar