fredag den 20. september 2013

1200x summer edition #7 torsdag 19/9-13

Summer edition holdet skulle ellers være udendørs hele august og september. Men vejret har ikke altid været med os og har været begrænsende på træningerne, da man f.eks. ikke altid lige rullede rundt i regnvejrssmat.
Derfor er de næste 3 torsdage inden for i Charlottehaven (inkl. den i går). Stadig kl. 16.30.

Det var en skøn træning, hvor jeg igen kunne konstatere, at rulle-øvelser er en udfordring... Der er også en øvelse, hvor man ligger på ryggen med begge ben bøjede. Det ene ben tager man så op mod brystet og holder med den ene hånd. Så løfter man hoften OP (også halebenet). 
Anna mente, jeg havde brug for lidt udfordring, så det ben der blev i gulvet skulle længere væk fra kroppen. Det resulterede så i, at var ved at få krampe i baglåret.. haha.

Da vi var i nærheden af kettlebells, fik vi lov til at lege med dem i dag :-)
Vi lavede nogle slags for-øvelser til Turkish get ups. Jeg havde 12 kg og havde min sag for med at styre armen! 
Til sidst lavede vi 3-4 x 10 swings. Jeg havde 16 kg og skulle liiiige i gang. Så de første par runder blev det nærmere 6-7 stykker end 10. Anna sagde, jeg have rimeligt styr på at spænde balderne, og skulle have mere fokus på baglårene. 

Jeg havde lidt glemt, hvor fedt det er at lege med kettlebells. Det var så lidt, vi lavede, men det var så fedt! Og selvfølgelig fik jeg pulsen op efter de få swings. Min kondition er helt nede at skrabe bunden, så der skal ingenting til :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar