lørdag den 28. september 2013

Barre træning @ Senses

Til Copenhagen Yoga Festival fik jeg 3 gavekort til Senses på Vesterbro. I dag brugte jeg det ene til deres barre træning, som skulle kombinere ballettens barre træning med yoga og pilates.

Plus:
Det er et meget lækkert sted. Lækker lounge. Lækkert og stort omklædningsrum. Lækre bad. Lækre toiletter. Lækkert og stort træningslokale. Det strutter af wellness (og ikke baggård).

Jeg blev udfordret lidt på noget af træningen, der foregik ved barren og nogle af kropsvægtsøvelserne (almindelige push ups kan altid få mig på mærkerne..). Barre træningen var ok sjov.

Foto lånt af: Barreworkout


Plus/minus:
Pilates delen udfordrede mig også lidt, men jeg gider nok bare ikke rigtigt pilates, når det kommer til stykket.. haha.


Minus:
Yogadelen .. havde de vist glemt i dag. Det kom kun til udtryk via et par barnets stilling hist og her.

Træning med bitte små håndvægte - vi snakker sølle 1-4 kg - fanger mig nok aldrig. Jeg forstår ikke meningen og formålet. Så vil jeg meget hellere lave kropsvægtsøvelser eller træne færre gentagelser med tungere vægte.

Der var alt for mange på holdet efter min mening. Man stod lidt rigeligt tæt og man måtte bare hænge på. Hun kom kun lidt rundt og kiggede efter.

Foto lånt af: Lipstickpowernpaint


Alt i alt var det da meget sjovt at prøve, men helt sikkert ikke noget, jeg kommer til at dyrke..
Skulle du være interesseret, så koster 1 uges træning om ugen 299 kr./måned, mens ubegrænset træning koster 599 kr. Her kan du vælge imellem yoga, barre og cardio core. Det er også muligt at gå til hot yoga.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar