tirsdag den 17. september 2013

Træningszapperi

Crossfit er slut. Ikke mere crossfit til mig. Og hvor meget jeg end elsker at træne med Anna Bogdanova, så må jeg jo ligesom se i øjnene, at det har jeg simpelthen ikke råd til at gøre måned efter måned.

Derfor er jeg stadig på udkig efter min nye træning. Jeg kigger og leder og kommer nok til at hoppe lidt rundt. Senest har jeg udkig på The Rehab, som tilbyder mange forskellige interessante træningsformer. Men så længe deres hjemmeside ikke er oppe at køre, kan jeg ikke helt overskue det.

Samtidig vil jeg godt fortsætte med at lave dynamic yoga. Gerne ugentligt i Kbh. Yoga, men nyder virkeligt også Birgitte Gorm Hansens workshops. Så har jeg fanget interesse for meditation og mindfulness og er ved at se, hvilke kurser der er i Kbh-området. Jojo, mine penge skal nok få ben at gå på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar