lørdag den 21. september 2013

1200x summer edition # 8 fredag 20/9-13

Endnu et indendørs hold (fremover er der dog ikke hold fredag) - igen i Charlottehaven på Østerbro.

Jeg kan aldrig huske de mange fine opvarmningsøvelser, men de var der og de var gode :-)
Der var også flere, jeg ikke havde prøvet før.

Kettlebells! Ja! Push press og goblet squats. 5 + 5. Aktive pauser.

Jeg havde 12 kg ved push press og 16 kg ved goblet squats.
Push press var presset og jeg tog ikke mere end 3 gentagelser med hver arm. Var stadig træt og øm i kroppen efter i går. Havde stadig lidt problemer med at lægge kb ordentligt, så jeg blev lidt rød på armene/håndleddene.

Goblet squats blev mellem 3 og 5 gentagelser. Trætte ben. Men jeg lavede flotte squats :-)

Foto lånt af: Kb online


Pauserne.. var helt nye. Anna havde hængt forskellige sedler på væggen. F.eks. var der flere med en masse symboler. Et symbol betød du skulle op på tæerne. Et andet symbol betød du skulle løfte højre ben. Et andet at du skulle løfte venstre ben. Et andet at du skulle klappe med begge hænder på lårene. Et andet hvor du klappede med højre hånd etc. Symbolerne var blandet godt sammen, og så skulle du "bare" gøre det så hurtigt som muligt.

Skal vi ikke bare sige, at jeg var udfordret max?! Nogle gange stod jeg bare og kiggede og kiggede i mange sekunder, før jeg fandt ud af, hvad symbolet betød og hvad min krop skulle gøre og så få kroppen til at gøre det... haha.

Der var også en, hvor man havde en lille seddel i hånden med en masse bogstaver og så skulle man stå med sedlen foran en større seddel på væggen, der også havde en masse bogstaver.
Opgave: Læs et bogstav på den store seddel  > læs et bogstav på den lille seddel > læs et bogstav på den store seddel etc. Igen, så hurtigt som muligt.
Jeg mærkede et lille snert af svimmelhed og kunne ikke altid huske/se, hvor jeg var kommet til. Hm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar