fredag den 16. september 2011

Falck Healthcare

Min arbejdsplads er blevet tilmeldt ordningen Falck Healthcare. Så kan jeg som medarbejder frit booke mig til kiropraktor, massage, fysioterapi og zoneterapi.
I dag afprøvede jeg 20 min. massage i 3F på Nyropsgade 22.

Her kunne jeg konstatere, at jeg havde meget spændte baller og fik at vide, at det var en god idé at strække ud efter både træning og arbejde. Jeg skulle tænke på, at det er fysisk hårdt arbejde, hvor jeg løfter/bærer et vist antal kilo hver dag.
Indtil nu har jeg mest haft fokus på ryg/lænd og til dels skuldre, da det er der, jeg mærker det mest. Jeg mærker ikke så meget til ben eller baller, men det betyder selvfølgelig ikke, at jeg så ikke er spændt der. Og de områder bliver brugt hver gang, jeg løfter et barn.

Næste gang tror jeg, at jeg skal prøve at få en fys til at tjekke mine mærkelige skrøbelige knæ.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar