tirsdag den 20. september 2011

Ny smoothie

Min smoothie har længe bestået af: 1 banan/æble, ca. 150 g frosne bær, ca. 175 g a-38, ca. 25 g proteinpulver, lidt havregryn, 1 spsk rapsolie og af og til lidt ingefær.

MEN nu skulle der ske lidt, så med inspiration fra dette indlæg http://evatorgersen.dk/wordpress/2011/01/morgenmad-der-m%C3%A6tter/

og hvad jeg lige havde i køkkenet, fik jeg fremtryllet en smoothie bestående af:

146 g frosne hindbær
144 g æble
172 g a-38
24 g proteinpulver (med vanilie)
4 g hørfrø
25 g ingefær med skræl
3 g citronsaft (ikke frisk-presset)
1 tsk kanel
5 g rapsolie
60 ml vand



Den smager dejlig - men måske lidt for tyk i konsistensen til min smag. Mmmm..

2 kommentarer:

  1. Lige en hurtig skvis vand i, så er den der. :)

    Jeg skal også have gang i smoothie-produktionen igen. Blandt andet fordi jeg efterhånden har ret meget proteinpulver på lager rundt omkring. Ahem.

    SvarSlet
  2. Du kan sælge ud af dine protein-fyldige smoothies.. hehe.

    SvarSlet