lørdag den 3. september 2011

Crossfit # 97

Denne gang i det nye Trykkeriet i NV! Råt, industrielt og meget crossfit. Og ikke helt færdigt. Som bonus fik jeg lov til at have en træner, jeg aldrig før har haft, men som er en kendt herre i sekten (som mine veninder kalder crossfit).


Opvarmning

- led

2 og 2:
Farmer walk med 16 eller 20 kg i hver hånd

- bear crawl
- box jumps
- sit ups
- back extentions
- hindu push ups

Den ene går en tur i gården, mens den anden laver øvelser. Så bytter man. Man skal igennem alle øvelser. De 16 kg var godt tunge i sidste runde, så der gik jeg hurtigt..

WOD
Karen: 150 wall balls på tid

Jeg mindes at sidst jeg lavede Karen, nåede jeg 150 inden for tidsgrænsen. Det var vist engang i foråret. I dag havde vi 15 minutter.
Da jeg havde 15 tilbage, stod træneren og talte for mig. 5 wall balls. 5 sek. pause. Kom så!
Det var hårdt, men godt. Hehe. Min kondition var på en hård prøve.

 Tid: 14.35 (rød bold)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar