fredag den 16. september 2011

Crossfit # 101

Kæk og fyldt med energi og i godt humør, tog jeg til træning sen formiddag.

Opvarmning
- led
- OHS med træpind
- strict pull ups: max rep x 3
- øve kipping (pull ups)
- atomic sit ups med medicine ball med makker

Jeg nåede knap 4 pull ups i første runde og vist 2-3 i anden og 1-2 i tredje runde.

Ved bold-atomic skulle man gå sammen med en makker, ned på ryggen og så kaste bolden nærmest fra gulvet af (over hovedet) og op i en sit up. Det... voldte mig en del problemer.
Bagefter øvede vi wall slams. Samme koncept bare op af en væg.

WOD
Tabata
- ro
- burpees
- wall slams

Wall slams.. Da jeg først kom tæt nok ind på væggen, gik det lidt bedre. I starten gik det slet ikke og jeg greb bolden med mine skinneben. Æh. Plus jeg kastede ikke aggressivt nok. Det var hårdt for især arme.

Ro.. Havde fokus på at ikke at komme ud over lodrette skinneben (og have hælen i hele tiden), hvilket føltes underligt. Men så havde jeg tendens til stripper-roning. Argh!

Burpees.. Mine knæ faldt lidt for hurtigt ned på gulvet, når jeg skulle op, men jeg fik da kæmpet.

Fri leg
Håndstand op af væg: Ca. 20 sek.
HSPU: 3 (2 ab mats)
Pull up: 1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar