tirsdag den 27. september 2011

Lorteryg

Min ryg er belastende.
I går var den mega spændt/træt og jeg var nødt til at tage pamol for at få den til at slappe lidt af.
I dag har det ændret sig til "Jeg skal passe på med, hvordan jeg løfter/træner, da det føles som om, at der måske er noget, der kunne finde på at sætte sig fast" + den stadig er spændt. Igen har jeg taget pamol for at give den lidt ro. Valgte at droppe Mobilitet af samme grund.

Derudover er jeg mega træt og har lyst til chokolade/bolcher/karameller/lakrids/vingummi/chips/kage... Desværre/heldigvis.. har jeg ca. 0 kr.

1 kommentar:

  1. Hej Ditte
    Jeg bruger denne når min ryg driller og den gør underværker
    http://www.activeaid.dk/index.php/workstations/trigger-point-therapy/trigger-point-69.html

    Vh
    Lars

    SvarSlet