søndag den 25. september 2011

Sund livsstilsmesse @ Øksnehallen

23.-25. september har der været Sund livsstilsmesse i Øksnehallen på Vesterbro.

En stor hal fyldt med stande og et mylder af mennesker.

Jeg havde lidt problemer med at orientere mig og finde en god rute, hvor jeg tog lidt af gangen, men jeg tror da jeg kom forbi det meste. Der var bl.a.

Sund forskning
Sportseducation
Alun.dk
Solar Plexus  (et dejligt sted med forskellig slags massage, zoneterapi, akupunktur, kranio-sakral massage, fysioterapi, shiatsu m.m. - 25 minutter koster dog lige 338 kr..)
Raw Bite
At Work
Diabetes forening
Massage
Zoneterapi
Healing
Håndlæsning
Slagter
Hud- og hårpleje
Sundt slik
Kosttilskud
Bodyscrub
Kurophold

Jeg fik scrubbet mine hænder i en dejlig bodyscrub og overvejede bagefter at købe en. Men så kunne jeg ikke finde standen. Ahem.

Der var mange tilbud, bl.a. på massage. Jeg kunne dog ikke lige overskue at få massage midt i en stor hal. Der har jeg behov for ro og fokus :-)
Så var der lidt smagsprøver, som jo altid er sjovt.

Det mest interessante - for mig - var mærket Organic Boost. Det er et nyt dansk hudpleje-mærke uden parabener, kunstige farvestoffer og mineralske olier. Det er dog ikke ligefrem su-venlige priser. Læs mere her:

http://www.zinobel.dk/organicboost

Hvis man har tålmodigheden, så kan et besøg godt anbefales.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar