mandag den 14. november 2011

Crossfit # 114

Dødløft!

Det er mange mange måneder siden, jeg sidst har lavet det løft.
Så skulle lige i gang igen, men det gik da.

I dag var der dog den forskel, at vi skulle holde bredt (snatch greb) og sænke langsomt.
8-8-8-8 + max rep af 75 % af tungeste sæt

Det var svært at holde så bredt i et låsegreb, men det var fint at sænke langsomt. Hårdt, men fint. Min nakke havde lidt problemer med at være lige, så fik lige en tennisbold under hagen.. haha. Det gik nu ikke, da jeg slet ikke kunne koncentrere mig om selve løftet.



30-35-35-35

Nåede ikke det sidste sæt, da vi skulle i gang med:

Tabata:
Mountain climbers

Føj. Føj. Føj.

2 kommentarer:

  1. En tennisbold under hagen ligefrem?! Haha. Det giver mening - og virkelig skægge billeder i hovedet.

    Men jeg ville nu heller ikke kunne koncentrere mig om at løfte så. :)

    SvarSlet
  2. Jeg er lidt glad for, at han ikke tog billeder lige der. Heh. Mine skulderblade skulle også lige vænne sig til at være tilbage - også når jeg var helt nede..

    SvarSlet