torsdag den 10. november 2011

Crossfit # 112

Dagens udfordring: Løbe 400 m med 12 kg KB (ved brystet)

Skal vi ikke bare sige, at man egentligt skulle have løbet med 20 kg jerry can, og jeg burde have løbet med 8 kg?
For så kunne jeg måske have løbet hele vejen i stedet for som nu at trippe/gå og se ret åndssvag ud.

a) 1 RM .. plate.. noget..

Holde en vægtskive (ikke holde i kanterne) - lodret - en hånd af gangen
Jeg kunne holde 15 kg. Det kneb meget med venstre arm, men det lykkedes da.

b) 4 x max hold af.. plate.. noget
Holde halvdelen af ens max - begge hænder
Så jeg baksede lidt med 5 kg + en lille rød 1,5 kg.
Vægten blev langtsomt mindre, så jeg endte med 5 kg i hver hånd.

c) 4 x tabata

- push ups
- air squats
- pull ups
- v-ups

Man roterede mellem stationerne hele tiden.

Push ups blev lidt hårdt til sidst, men jeg holdte stilen og havde brystet helt nede hver gang og stort set ret ryg (hvad enten benene var strakte eller bøjede) - hvad man ikke kunne sige om nogle af de andre på holdet.

Jeg er faktisk stadig lidt øm i armene efter burpees-sjovet i mandags.. hmm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar