torsdag den 17. november 2011

Crossfit # 116

Åhhhhh.. sagde min krop, da den så dagens WOD:

- 200 KB russian swings 24/15
- 150 air squats
- 100 lunges
- 50 box jumps høj/lav
- 25 burpees

Jeg ved godt, jeg skal presse mig selv, men jeg ved også, når noget er for meget og jeg er nødt til at skalere. Derfor kastede jeg mig over trænerens skaleringsforslag, som lød:

10 runder af:
- 20 swings
- 15 air squats
- 10 lunges
- 5 box jumps
- 2-3 burpees (jeg tog 3)

Jeg var ret overbevist om, at jeg ikke ville nå 10 runder inden tidsgrænsen på 25 minutter, men jeg ville sigte efter 8 runder.

Og jeg nåede 8 runder + swings + air squats!

Dvs.
180 swings
135 squats
80 lunges
40 box jumps
24 burpees

Det er jeg såmænd meget godt tilfreds med. Jeg både svedte, blev rød i hovedet, fik pulsen op og .. jeg får helt sikkert ømme stænger i morgen.

2 kommentarer:

  1. Du nåede jo nærmest helt i mål. Det er jo kun få reps, der skiller dig fra at have gennemført WOD'en. Det er flot!

    SvarSlet
  2. Jeg er faktisk super glad for at jeg valgte den skaleringsmulighed, for hvis jeg havde forsøgt at køre den lige ud af landevejen, så var jeg klart gået død på et tidspunkt. På denne måde fik jeg lavet mange reps uden at mine ben faldt af eller gik i stykker.. hehe.

    SvarSlet