søndag den 20. november 2011

Crossfit # 117

FRAN!

Men først skulle vi øve front squat.
Jeg tog 2 x 5 med 30 kg. Kom lige akkurat for langt ned i squatten. Skulle lidt før tænke på at få albuerne op-op-op, men ellers var det vist ok.

Fran er en hurtig (det burde den i hvert fald være.. ahem.), men hård WOD.

21-15-9
- thrusters
- pull ups

Vi var sammen 2 og 2. Den ene tog wod'en, mens den anden talte/heppede. Jeg startede.
Første runde var med 20 kg thrusters. Så måtte jeg gå ned til 15 kg, da mine håndled var ved at gå i stykker. Jeg kunne muligvis godt have haft 17 kg på eller noget.
Ring rows var lidt en pine og jeg var glad for at have en makker, der kunne presse mig igennem.
Det tog mig ca. 8.45 og jeg måtte pruste og pause en del gange. Hej hej kondition.

4 kommentarer:

  1. Du skal huske at sammenligne, Ditte.

    En hurtig søgning i din blog fortæller, at sidste gang, du lavede en "normal" Fran, var 20. november 2010.

    Der havde du 19 kilo på stangen og nåede kun 21 og 15 reps. I dag cirka et år senere gennemfører du (endda i fin tid - jo, jo) med 20 og 15 kilo på stangen. Fremgang! :)

    SvarSlet
  2. Næh hov, faktisk præcis et år senere. :P

    SvarSlet
  3. Hehe, jeg kiggede i min kalender for jeg mente nok, det var lidt tid siden, jeg havde lavet en rigtig Fran. Jeg kunne ikke finde noget. Men så ledte du bare på min blog og fandt det for mig! Tak! Og ja, det er fremgang :-) Næste gang vil jeg forsøge mig med 17-18 kg.

    SvarSlet
  4. Jeg synes du er sej og at modspil har ret!
    Jeg har stadigvæk Fran til gode, men den skal jo nok komme en dag :)

    SvarSlet