mandag den 7. november 2011

Crossfit # 111

Føj. FØJ, siger jeg bare. Det var en hård WOD, der gjorde mig koksrød og varm i bærret..

Efter lidt hurtig opvarmning, øvede vi push press. 25 kg var for meget for mig, så jeg tog 2 x 5 med 20 kg. Jeg skulle huske på ikke at få armene for langt tilbage + noget mere, jeg ikke kan huske.

Og så....

WOD
3 runder af:
1 minut ved hver station:
- strict pull ups
- double unders
- atomic sit ups
- goblet squat 24/16 (jeg tog 12 kg)
- push ups

1 minuts pause mellem hver runde

Og så var der den lille twist med at man i starten af hvert minut skulle tage:
1. minut: 1 burpee
2. minut: 2 burpees
3. minut: 3 burpees
etc.

Twisten gjorde at jeg fra midten af 2. runde kun lavede burpees.
Det trak tænder ud. Så havde man lige lavet 8 burpees. Så skulle man lave 9 burpees. Så skulle man lave 10 burpees.... Til sidst holdte jeg op med at tælle og prøvede bare at tage 1 burpee af gangen..

Bonus info: Pga. mit mærkelige haleben kunne jeg ikke lave atomic sit ups, så jeg skulle lave almindelige langsomme sit ups. Som i: Holde fødderne i gulvet hele tiden. Det kunne jeg så ikke, så i 2. runde, kom træneren hen og stod blidt på mine fødder. Så gik det lidt nemmere.. haha. Så kunne han jo lige samtidig tage billeder af mig og mit koksrøde ansigt og mit hår der garanteret blæste til alle sider.

Jeg er træt.



Min venstre arm rystede, da jeg cyklede hjem.
Jeg forventer lækker ømhed i morgen og måske også på onsdag.


2 kommentarer:

  1. Heh he - så havde vi næsten samme WOD i dag - den trak tænder ud !!!
    Og så kommer du med på billederne ;) den ind i mellem uundgåelige happening!
    Ja jeg tror også den er grim i morgen - for ALLE der var med.

    SvarSlet
  2. Jeg er stadig øm! Og jeg ser ud, som jeg føler mig på billedet fra WOD'en... haha.

    SvarSlet