fredag den 11. november 2011

Crossfit # 113

Jeg kunne godt forestille mig, at jeg ville blive lidt øm i dag efter torsdagens træning. Derfor skyndte jeg mig at træne i dag.. hehe. Så holder jeg fri lør-søn, hvor kroppen lige kan komme sig.

I dag havde jeg en ny træner. Hun var god. Selvsikker uden at være arrogant. Tydelig og klar tale. Overblik. Gik rundt og rettede på alle.

Opvarmning
2 og 2 løbe 700 m med sandsæk
- jeg tror min makker og jeg løb med ca. 30 kg. Jeg løb måske i alt 200 m og hun løb resten.. Hold op, det var tungt.

Øve OHS 2 x 5
- 15 kg

Øve skin the cat
- længe siden sidst og jeg blev lidt svimmel af at ringene svingede en lille smule frem og tilbage, så jeg prøvede kun én gang

WOD
11/11/11

11 runder af:
- 11 KB swing 24/16
- 11 lateral jump air squat

Jeg tog 1 runde med 16 kg og måtte så gå over til 12 kg. 12 kg var for let. Det burde være en 14 KB.. hehe. Mine swing fik ros :-)

Lateral jump air squat hev alle mine tænder ud. Man squattede, hoppede over sin KB og squattede igen. Var man god, var bevægelsen flydende. Var man mig, var det squat > hop > squat. Og i sidste runde: squat > gå over KB > squat....

Efter 6 runder var jeg ved at være godt træt. Efter 7 runder troede jeg at jeg skulle dø og kunne ikke se, hvordan jeg skulle komme op på 11 runder. Nogensinde. Pruste-pruste-pruste-pruste.  Og så kunne jeg også lidt mærke air squats fra i går.

MEN jeg kæmpede videre - som den eneste tilbage. Og jeg er megastolt over at jeg blev ved, til jeg nåede de 11 runder, uden at jeg gik på kompromis med teknikken. Ok, jeg gik over KB til sidst, men mine squats var ok fine (vandrette lår) og mine swings var fine.
De sidste 3 runder var dem, der gav noget. Ikke kg eller tid. Men at jeg kæmpede.

Tid: 16:00.

Nu er jeg også helt færdig. Heh.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar