søndag den 6. november 2011

Kropsændringer

.. efter 'jeg-skal-lige-tage-mig-sammen' har jeg nu sorteret i lidt tøj og delt det i følgende bunker:

- tøj jeg kan passe

- bluser der strammer ved armhulerne
- bukser der strammer om lårene/jeg ikke kan få op om hofter/rumpe

- bukser jeg ikke kan lukke og/eller hvor hud buler ud over kanten hvis jeg kan lukke

Jeg har ikke målt mig, men det burde jeg måske. Der er i hvert fald sket noget med min krop, siden jeg ikke kan få 4 par bukser op om rumpen længere...

Forhåbentlig er muskler noget af årsagen til, at jeg ikke længere kan passe noget af mit tøj. Mest på lår og ved armhuler. Men jeg kan se, at grunden til at jeg ikke kan knappe visse par bukser, er noget hud (lad os bare kalde det en lille flot delle), der bare er blevet større i løbet af de sidste par år. Lige der under navlen. Lavtaljede bukser går bare ikke længere. Det er selvfølgelig lidt irriterende at skulle erkende, men jeg nægter altså at gå rundt i bukser, som strammer om maven og hvor jeg skal holde vejret for at det ser pænt ud.

Jeg håber, jeg en dag kan passe de bukser, der i dag strammer om maven. Det ville være dejligt. De andre bukser ryger ud/gives væk. Det samme med bluserne. Der er jeg nemlig stolt over, at jeg ikke kan passe dem mere.. hehe.

2 kommentarer:

  1. Ohh tell me about it - arme og skuldre der ikke kan klemmes i trøjer og jakker: WUHU, det er fedt, så ved man der sker noget og skidt pyt med bukserne - en god undskyldning for at få nogle nye !
    Jeg har også lige haft en op-rydder i skabet og Frelleren ( som vi jo siger ) fik ret meget tøj at sælge og det er jo et godt formål det går til, om ikke andet end at holde ældre damer beskæftiget :)

    SvarSlet
  2. Ja, man kan altid bruge lidt nyt tøj.. hehe. Om ikke andet er det godt lige at få ryddet lidt op i skabet og skufferne - og kælderen.

    SvarSlet