torsdag den 8. december 2011

Crossfit # 118

Først gik armene i stykker. Så blev jeg forkølet. Så blev det koldt og mørkt og liiidt svært at komme ud af døren. Forkølelsen forsvandt aldrig 100 %. Men efter 2,5 uges pause måtte jeg altså afsted i dag. Heldigvis bød dagens WOD på min favoritløft: Back squat :-)

Først øvede vi dog håndstand.

WOD
4 sæt af max rep (1,5 x bw)

Mine 2 makkere og jeg havde ikke lige fanget det med max rep, så i første - meget forsigtige sæt - tog vi kun 5 rep.
25-35-40-45 (6 rep)

Jeg kan se i min kalender, at jeg 20/10 tog 8 rep med 45 kg, så det må jeg op på igen. Eller prøve med 46-47 kg..

Men jeg tænkte at det var meget klogt at være lidt forsigtig i dag.

Finisher:
3 og 3:
- 200 m roning
- planke
- løfte 40+40 kg/20 + 20 kg

Når man havde roet 200 m, roterede man. Tror vi var i gang i 6 min., hvilket var lige i underkanten til, at jeg for alvor fik pulsen op.

Men det var rart at være der igen :-)

2 kommentarer:

  1. Jaaaaa!!! jeg glæder mig også helt vildt til at komme til træning igen :)

    SvarSlet