mandag den 12. december 2011

Er det pga. for meget kage eller pga. Sekten??

I mit hjem er der ingen vægt. Så når jeg besøger folk, der har en vægt, så spilder jeg sjældent chancen for lige at veje mig. Det er ligemeget, om det er midt om natten og jeg har både tøj og støvler på..

Søndag ca. kl. 01: 59,8 kg

WTF?? Næsten 60 kg? Mig? Der i mange år har ligget omkring 52-53 kg? Det er jo vildt. De sidste par gange jeg har vejet mig, har jeg vejet ca. 55 kg. Jeg har aldrig før vejet så meget før.
Men så er det jo, jeg bliver lidt usikker og tænker: Er det pga. min træning i Sekten? Er det virkeligt musklerne, der er blevet større? Jeg kan jo med det blotte øje se muskler på arme og ben.

Eller er det min delle under navlen, der er skyld i vægtøgningen? Har jeg spist for meget kage? Kan jeg ikke tåle at æde løs, som jeg ellers altid har kunnet? Der er sket noget med min mave de seneste år og jeg kan ikke passe flere par bukser, fordi de strammer om maven. Og der hænder tit, at jeg ligner en gravid, når jeg har spist. Så... jeg ved ikke.

Jeg hælder mest til det første, men man ved jo aldrig.


3 kommentarer:

  1. Nu skal jeg back squatte endnu mere næste år.. hehe. Nu min vægt er steget.

    SvarSlet
  2. Helt sikkert sekten - jeg tog har også taget på efter at være startet på crossfit, store bøffer!!! eller i hvertfald bøffer :)

    SvarSlet