søndag den 18. december 2011

Crossfit # 120

Min sidste træning i Sekten - denne gang i Trykkeriet -  i 2 måneder, skulle da være med fuld smæk på.

Så goddag til min bedste ven Karen = 150 wall balls på tid.. Tak skal du have.

Først skulle vi dog lige 2 runder igennem af:
- burpees
- hammerslag
. planke ("med bevægelse")

1  minut ved hver station

Planke "med bevægelse" var at gå fra planke og op i push up position og ned igen. Når man blev træt af det - og det blev man - så kunne man blive i planken.

Hammerslag var som altid sjovt, men jeg lavede et eller andet med min højre overarm. Den var i hvert fald øm resten af timen.

Så kunne man jo lige forsøge at tage 50 pull ups og 50 toes to bars......

Jeg tog 45 pull ups i lilla/grøn/blå (kun få) elastik og ca. 30 t2b..

KAREN

Man var sammen 2 og 2, og skulle så tælle for hinanden. Min makker var sej mht. tiden og var færdig ca. 10.55 (ca. 12 min). Jeg var sej mht. til teknik, men kæmpede alvorligt med konditionen, så jeg måtte fortsætte til Open Gym og var færdig efter ca. 15 minutter. Det var ligeså hårdt som sidst.

Fra nu af og ca. 2 måneder frem vil mine indlæg på bloggen være færre pga. rejse, men jeg regner da med at blogge lidt om min sparsomme træning i New Zealand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar