onsdag den 14. december 2011

Træning 2012

.. skal være mere målrettet. Helt konkret hvordan jeg finder et mål eller arbejder mig frem til det, ved jeg ikke endnu.
Dog vil jeg gerne kunne back squatte min kropsvægt. Som jo åbenbart er ca. 59 kg. Lad os runde op til 60 kg. Mon det er realistisk at gå fra 45 kg til 60 kg på 1 år?

Under alle omstændigheder kan jeg mærke, at tilfældig træning ikke er tilfredsstillende mere. Jeg behøver lidt mere struktur. Måske supplere med målrettet Open Gym 1-2 gange om ugen.

Det ser jeg på, når jeg vender tilbage fra... New Zealand (jeg rejser på tirsdag!! Juhuu!).

3 kommentarer:

  1. God tur - skal du så besøge crossfit centre der nede ?

    SvarSlet
  2. Det var planen! Der er i en del byer - og det kunne jo være dejligt lige at lave en WOD, hvor der er en træner, der står og råber lidt :-)

    SvarSlet
  3. Jeg forestiller mig, at det er mere intenst, hvis han står og råber på engelsk. Måske har jeg bare set for mange action-film, hvor store milimænd står og råber. :)

    Mere struktur og flere mål er en rigtig god ide. Som jeg også skal være med på.

    SvarSlet