lørdag den 10. marts 2012

Crossfit # 125 @ Kirken

Torsdag 8. marts 2012


Det var 1 uge siden sidste crossfit-hold og lad mig sige det på denne måde: Jeg er stadig ved at komme igang med træning igen og det var megahårdt!

Træneren var kontant, tydelig og truede hele tiden med burpees. Det skæmte mig en smule, men samtidig havde han meget fokus på korrekt teknik. Altid korrekt teknik - også når man er træt eller forsøger at lave mange reps.

Opvarmningen var hård med:
- air squats med og uden medicine ball
- stå i firkant og kaste medicine ball til hinanden og når man havde kastet skulle man lave en burpee...
- 2 og 2 lave trillebør, brandmandsbreb (jeg måtte lave trillebør 2 gange, da jeg simpelthen ikke turde lave brandmandsgreb med min makker), op på ryg, lave hest med elastik, lave broad jumps i elastik
- øve wall balls
- øve planke
- øve slæde



Der var ikke rigtigt pauser i opvarmningen, så jeg var lidt træt, da vi skulle igang med selve wod'en:

WOD

5 runder:
- 1 min slæde
- 1 min wall balls
- 1 min planke

Jeg trak 20 kg på slæden, hvilket var lidt hårdt i 4. og 5. runde.
Wall balls trak tænder ud som sædvanligt, men jeg blev da i det mindste ikke rettet på undervejs. Bolden kom ikke så højt op igen i sidste runde.
Under opvarmningen var vi et par stykker, der blev valgt ud til at lave planken en smule anderledes - åbenbart fordi vi var gode til det.. hehe. Vi skulle kippe bækkenet ind under os, hvilket gjorde det lidt sværere. Måtte tage et par sekunders pause i de sidste par runder..

Det var hårdt, men godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar