søndag den 11. marts 2012

Delevaluering af sukkerprojekt

Ja. Det har været en blandet fornøjelse med både succes og knap så meget succes.

Sukkerfri dage:
Uge 8 gik godt med at overholde de 3 sukkerfri dage. Til gengæld gik jeg amok i kage om fredagen.

Uge 9 gik også fint med at overholde de 3 sukkerfri dage.

Uge 10 blev jeg overmodig og valgte at have 4 sukkerfri dage. Det var klart en fejl. Det gik fint tirsdag, onsdag og torsdag. Men så spiste jeg 2 stykker kage på job. Og fik forsinket fødselsdagsgave som bestod af en masse chokolade. Som jeg spiste af. Bagefter købte jeg chips til søndagen, men begyndte at spise af dem om fredagen. Nåh. Så måtte jeg jo have sukkerfri dag lørdag. Men næh nej. Der spiste jeg også chips. I dag er det søndag og jeg har allerede spist af de chips, jeg jo købte om fredagen.

Det jeg lærte:
4 sukkerfri dage er for meget lige nu. Så jeg kører med 3 sukkerfri dage resten af marts.

3 sukkerfri dage:
Uge 11-12-13

Hvis det går fint, så vil jeg forsøgsvis prøve 4 sukkerfri dage et par uger i april.

Skyr:
Det var meningen, at jeg ikke skulle putte sirup i min skyr - og hvis jeg puttede mysli på skulle det være hjemmelavet. IKKE-SUCCES.
Jeg har købt mysli - dog uden for meget sukker i og jeg har haft sirup i skyr'en et par gange.

Nye mål for skyr:
- kun sirup lørdag og søndag
- købe-mysli med under 10 g sukker pr. 100 g. er ok på mysli-dagene.

Jeg tænker, at jeg har gabt over for meget på en gang og jeg er nødt til at tage færre og mindre skridt - som Precision Nutrition jo anbefaler. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar