lørdag den 17. marts 2012

Bedre hud

Da jeg kom hjem fra New Zealand til et tykt lag støv, fik jeg udslæt i ansigtet. Det gik væk, men til gengæld fik jeg tørre pletter på kinderne. Derudover trængte min hud bare til regelmæssig brug af masker og peeling. Derfor har jeg i ca. 1 måned brugt:

2 gange om ugen:
Matas natur ansigtspeeling
70 kr i Matas
God til prisen. Blid. God til sart hud.


Tromborg multi vitamin facial mask
260 kr hos Green Skin
Elsker den. Synes min hud stråler bagefter + er gennemfugtet.


1 gang om ugen:
Origins clear improvement
210 kr i Matas (da jeg købte den, var der 20 % rabat til Club Matas-medlemmer.. hehe)
Den er ganske ok, men ikke fantastisk.

Når jeg selv skal sige det, så er min hud blevet blødere og mere i balance. Der er ingen tørre pletter og den ser mere ren ud.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar