torsdag den 22. marts 2012

Crossfit # 127 @ Kirken

Første træning i 9 dage. Heldigvis var det en slags rolig træning (forstået på cardio-måden), hvor
opvarmningen var enkel, men effektiv med kettlebell-swing og goblet squats - sidstnævnte foregik på trænerens kommando: halvt ned, helt op, helt ned, helt op....

Bagefter var der var masser af tid til at øve:

Deadlift
8-8-8-8-8

Fokus var på teknik. Især hvis man havde gået under 2 år...
30-35-35-40-40

Jeg synes min teknik var lidt bedre, men min ryg begyndte at runde lidt på vej ned i de sidste 2 sæt.

AMRAP 8 min:
- chest 2 bar pull ups
- clapping push ups

Skaleringsmuligheder:
- almindelige pull ups (hagen over), elastikker, ring rows
- almindelige push ups, clapping push ups på knæ, push ups på knæ

Jeg startede med den tynde røde elastik. Så 2 tynde røde elastikker. Så den lilla. Og måtte til sidst over i den grønne!
Push ups var på tæerne - uden clap! - undtagen sidste runde, hvor jeg på ynkeligvis forsøgte mig med clapping push ups på knæene, men der var armene så trætte, så det gik slet ikke.

Har ikke styr på runder, men armene blev i hvert fald udfordret fuldt ud!

Det var super rart at der var tid nok til at lave deadlift. Der har været nogle gange, hvor man var nødt til at haste igennem løftet, fordi der skulle være tid til finisher, amrap eller hvad der nu var på programmet. Og så bliver det noget hø.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar