torsdag den 1. marts 2012

Crossfit # 124

Led
10 alm push ups
5 brede push ups
5 diamond push ups
10 sit ups

Station - 3 runder, 1 minut ved hver station:
- roning
- KB hold (2 i hver hånd op foran brystet)
- walking lunges

Da jeg var næsten færdig med 1. runde af lunges, var mine ben allerede ved at være godt trætte...
Og i sidste runde KB måtte jeg sætte de 12 kg ned før tid...

WOD

Split jerk
3-3-3-3-3

Vi skulle dog ikke gå så højt op i at det var split jerk eller hvordan sættene blev taget. Fokus skulle være på teknikken.
Jo mere hjemme man var i de forskellige løft, jo mere kunne man gå videre.
Shoulder press
Push press
Push jerk
Split jerk

Min makker og jeg valgte at koncentrere os om push press.
Det blev til 3 sæt af 5 gentagelser:
20-25-20

AMRAP 10 min:
- 5 ring dips
- 10 ab mat sit ups
- 15 KB swing 16/12

Jeg nåede knap 7 runder. Manglede 2 dips..

Dips blev lavet i de der bøjler på gulvet. De var lette, men dips i stativet var alt for svære for mig.
Mit haleben klarede sig vist i denne omgang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar