torsdag den 9. maj 2013

Når man starter op med nye øvelser..

.. eller øvelser man ikke har lavet længe, så skal man huske at lave luft i kalenderen et par dage efter.

Jeg var nødt til at afmelde mobilitet i CFC i dag, da jeg stadig er ret øm i især lårene efter tirsdagens Gymnastics i CFC. Mobilitet om torsdagen med Pernille er nemlig ikke en nem lille omgang og man kunne sagtens komme til at bruge lårene rigtigt meget i diverse krigerstillinger.

Jeg vidste det jo godt. Havde nok bare fortrængt det. Men faktisk har jeg ikke lavet den slags gymnastiske øvelser.. pistols, handstand push ups m.m. siden juni - måske er det længere tid siden - hvor jeg måtte sætte crossfithold på standby pga. dum ryg. Så selvfølgelig bliver jeg øm og selvfølgelig skal jeg tage den med ro til træningen.. Skal bare lige huske at gøre det..! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar