lørdag den 16. oktober 2010

Dejlig rar søvn

Efter samråd med Anna Bogdanova har jeg skåret min dosis Ultra ned fra 3 morgen, 3 aften til 2 eftermiddag, 2 aften. Dels fordi jeg blev lidt døsig efter min morgendosis, dels for at spare lidt på de dyre piller.. hehe. Jeg får stadig et ordenligt skud vitamin og mineral, selvom jeg kun får 4 ud af 6 piller om dagen.




Derudover har jeg købt dyrt fiskeolie (Omega 3 fra Pure Pharma), så nu indtager jeg følgende piller:
Morgen: 1 fiskeolie
Eftermiddag: 2 Ultra Preventive
Aften: 2 Ultra Preventive + 2 fiskeolie
Sengetid: 3 magnesium (BioCitrat fra Solaray)

Så får jeg 733,3 mg magnesium i alt.

I går slukkede jeg tv og pc kl. 20 + dæmpede lyset. Gik i seng kl. 22. Lagde mobilen i stuen (så havde hverken elektronik eller vækkeur i soveværelset). En enkelt tissetur kl. 5.30, men ellers vågnede jeg af mig selv kl. 8.. En dejlig rar søvn.
Jeg ved godt, det er mange piller, jeg indtager lige nu. Skulle jeg priotere, så ville jeg beholde magnesium, for søvnen er det allervigtigste for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar