søndag den 3. oktober 2010

Evaluering af 4 mdr projekt

Altså.. Der har været et par smuttere imellem. Men at have projektet har fået mig til at tænke lidt anderledes og handle lidt anderledes. Jeg har haft projektet i baghovedet hele tiden. Dog må jeg sige, at jeg har haft for mange ting. Lidt for meget at huske på.

Men jeg vil da føre nogle af dem videre resten af 2010 (med fokus på kost):
- spise mellemmåltid (kulhydrat og protein) senest en halv time efter træning
- spise protein og sundt fedt til alle hovedmåltider
- spise slik/chips/kage max 4 gange om ugen

Nye delmål for min søvn:
- slukke computer kl. 20 (og tv, hvis manden ikke er hjemme)
- dæmpe belysning kl. 20
- spise magnesiumpiller hver aften/sengetid

1 kommentar:

  1. Hej Ditte.

    Jeg hedder Louise og arbejder med PR for Axellus, der sælger helsekostprodukter.
    Jeg kan se, at du går meget op i at få dækket dine daglige behov bl.a. via kosttilskud, og jeg vil derfor høre, om du er interesseret i at modtage nogle produkter, evt. til at teste.
    Jeg kan desværre ikke tilbyde dig magnesium, men vi har en del andre produkter, der kunne være af interesse for dig, fx multivitaminer, fiskeolie og kalk.
    Er du interesseret, må du meget gerne skrive til mig på lp@ccpr.dk, så sender jeg nogle produkter til dig.

    Mvh og god dag fra Louise

    SvarSlet