tirsdag den 5. oktober 2010

Crossfit #25

Jeg er øm i mine sider efter træning i går. Kan det være efter 1000 m roning?

Jeg var ikke vildt begejstret for træneren. Det var lidt rodet. Først skulle vi lave 2 runder af opvarmning. Så ændrede han det til 3. Så tilbage til 2 igen.
Opvarmning var i øvrigt 2(3) runder af:
- 400 m løb
- 10 flip overs (med træpind)
- 10 goodmornings (med træpind)
- 10 overhead squats (med træpind)
- 10 mountain climbing
(tror ikke der var mere)

Løb.. er ikke min ven. Bliver det nok aldrig. Jeg løber langsomt, kluntet og synes ikke det er sjovt på nogen måde..

Overhead squat:


Selve WOD var:
På 10 minutter:
- 1500/1000 m roning

Derefter AMRAP:
- 10 wall balls
- 7 burpees

Wall balls er min anden ikke-ven. Jeg har svage arme og er totalt boldmongol. Jeg kan ikke kaste bolden op over den sorte streg. Og jeg kan ikke se det for mig. At det sker engang. Jeg prøvede og prøvede. Og så fik jeg lige ondt i højre skulder. Så måtte jeg i stedet lave 15 squats med bolden i armene. Så fik jeg ondt i højre knæ. Skidegodt.



Der var i øvrigt kun 4 romaskiner, så vi måtte stå i hold og vente på at komme til. Jeg fordrev tiden med at øve mig i double unders..

Jeg er stadig vild med crossfit :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar