mandag den 6. januar 2014

Opsummering af Balder uden buler uge 5

En ny skabelon for træning i uge 5-8. Der er mere fokus på fedtforbrænding og at få pulsen op. 

Positive:
Mine cleans blev bedre i løbet af ugen. Synes det var noget værre rod i starten og fik små blå mærker på håndleddene. Jeg er ikke sikker på at jeg laver dem korrekt, men de føles bedre og de gør ikke ondt.. hehe.

Det er rart med en ny "model" for træningsdagene. Variation er altid godt og desuden bliver jeg udfordret på konditionen.

Negative/udfordringer:
Desværre påvirkede min dårlige kondition også teknikken især i clean, som jeg ikke har lavet særligt meget før jeg startede på Balder uden buler. 

Jeg har måtte skalere en del. Dag 1 og dag 2 skalerede jeg på antal runder samlet. Dag 3 skalerede jeg tiden i sættene. Jeg ved ikke helt, hvad der var mest hensigtsmæssigt.. 


Bonusinfo:
Jeg har jo taget fotos forfra, bagfra og fra begge sider hver uge.
Der er nu ingen tvivl om, at bagdelen er blevet rundere og blevet løftet mere :-) Min ryg har også fået blevet flottere. Havde jeg ikke været for blufærdig, havde jeg postet dem her på bloggen som bevis på, at programmet virker og er pengene værd. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar