tirsdag den 7. januar 2014

Give away - bloggens første!

Har du fulgt min blog længe, ved du måske, at jeg har taget Multichi Energy (fra det norske Eqology) som kosttilskud et stykke tid.

Og nu har du mulighed for at vinde 1 stk. Multichi Energy! 
 


Multichi er godt for energien, fordøjelsen og for udrensning. 


FORDELER

  • Tilfører kroppen energi
  • Stimulerer, renser og balanserer kroppens fysiologiske prosesser
  • Kan styrke immunforsvaret og stimulere sentralnervesystemet
  • Kan virke lett blodtrykksenkende 


Det er ikke sådan at jeg springer rundt som en Duracell-kanin, men jeg kan mærke at jeg har mere energi om vinteren, hvor jeg ellers bliver mægtig træt og ikke gider så meget. 

Fordøjelsen er .. noget.. som mange piger ikke har lyst til at beskæftige sig så meget med. Men den er vigtig. Hvis den er for tynd eller for hård eller slet ikke er der, så er det tegn på at noget ikke er helt i orden i kroppen. Så jo, du skal tjekke det - hvis du altså ikke kan mærke det. Og nej, det er ikke sundt at holde sig.

Med Multichi oplever jeg at fordøjelsen bliver mere regelmæssig og at det hele ligesom kommer ud. Så er det sagt. 

Mht. udrensning så er væsentligt at fortælle, at huden kan gakke ud i opstartsfasen. Det skal ikke skræmme én fra at prøve det, men måske skal man ikke begynde på det lige op til en vigtig begivenhed, hvor huden gerne skulle være så fin som mulig.

Det er skrappe urter, så det er VIGTIGT, at du starter langsomt op!

Gør du ikke det, risikerer du hovedpine, tynd mave m.m.

Derfor:
5 ml den første uge (måske 4-5 dage er nok)
10 ml den næste uge
15 ml den sidste uge

Så er du på den sikre side.

Når du er oppe på fuld dosis, bestemmer du selv om tager alle 15 ml på én gang, 3 x 5 ml eller 2 x 7,5 ml. Jeg blander det i min skyr om morgenen. Det kan også drikkes rent eller blandes i vand. Prøv dig frem. 



For at deltage i konkurrencen, skal du lægge en kommentar i Mål og ønsker for 2014 med dine tanker om egne sundhedsrelaterede mål/ønsker/nytårsforsæt. 


Jeg trækker en vinder fredag 10. januar kl. 16 (på min fødselsdag). 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar