onsdag den 15. januar 2014

20 klip til Københavns Yoga

På Østerbro ligger Københavns Yoga. Jeg har netop købt 20 klip dertil via Spot, hvor der var over 50 % rabat. Når vi snakker yoga, er det pludselig helt humane priser. Jeg gav 690 kr. for de 20 klip og normalprisen er altså 1700 kr.

I lørdags var jeg til dynamisk hatha hos Jørn. I dag var jeg til dynamic yoga hos Birgitte. På søndag skal jeg for første gang prøve mediyoga, som er 

"en terapeutisk form af Kundaliniyoga, som har sine rødder i det nordlige Indien og Tibet. MediYoga indeholder blide øvelser (asanas) tilpasset den enkelte deltager, åndedræts- og koncentrations teknikker, dybdeafspænding samt meditation. MediYoga er en blid og samtidig dynamisk yoga form"

I Københavns Yoga holder også Gaya til. Det er Kathinka Søndergaard, som tilbyder ayurvediske behandlinger:

"Ayurveda betyder livsvidenskab og er Indiens 5000 år gamle traditionelle medicin. Ayurveda er en videnskaben der lærer os selvomsorg og ansvar for eget helbrede gennem bevidsthed om adfærd og rutiner i vores liv. Ayurveda er en livsstil baseret både på videnskab, filosofi og spiritualitet."

Jeg var så heldig at modtage et gavekort til en 1,5 time lang oliemassage kaldet abhyanga af mine veninder og skal derind i eftermiddag. Jeg er meget spændt!

Københavns Yoga flytter senere i foråret i nye lokaler, hvor der er 2 yogasale (tæt på nuværende adresse). Jeg håber inderligt, at de bibeholder max grænsen på 15 elever - også selvom der er mere plads. Med 15 yogafolk er det bare mere intimt og der er plads til mere personlig instruktion. 
I den nuværende yogasal er der lige akkurat plads til 15. Vi ligger meget tæt og det er alt for tæt i forhold til min privatsfære. Men sådan er vi jo så forskellige :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar