onsdag den 22. januar 2014

Træt med træt på.

Jeg elsker yoga. Jeg elsker dynamic yoga. Jeg elsker dynamic yoga med Birgitte Gorm Hansen. Jeg havde booket tid i går kl. 16.30. Alligevel tog jeg hjem efter arbejdet.

For jeg var så træt så træt.

I kender det måske. Jeg kunne mærke det fra morgenstunden. At det bare ville blive en lang dag. Uden energi. Med en masse træthed. En dag der bare skulle overståes.
Og når man er på arbejde og ved, at man ville sove øjeblikkeligt, hvis man lige lagde sig ned, så ved man at fornemmelsen fra morgenstunden er rigtig. Og man orker ikke det man ellers elsker. Fordi man bare vil hjem. Også selvom man ved, at man nok bare kollapser på sofaen. (jeg tog så en lille morfar og blev lidt friskere)

MEN i dag er en ny dag. Mere overskud og friskhed fra morgenstunden :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar