torsdag den 23. februar 2012

Crossfit # 123

Jo, det er hårdt at skulle i gang igen. Det var første træning hjemme i 2 måneder og det kunne godt mærkes.

Efter en kort opvarmning med medicine balls, gik vi straks i gang med:

Rumænsk dødløft
10-10-10-10

Jeg havde lidt knas med ryggen, som i forvejen er svag, så jeg var forsigtig og tog 3 sæt med:
25-25-25

Desværre havde vi ikke meget tid til det løft og der var nærmest ikke tid til pause mellem sættene. Det var ret ærgeligt. Måske skulle man have justeret i programmet. Evt. udeladt finisher'en.

AMRAP 20 min. - 2 og 2:
- 30 sek. wall balls
- 30 sek. wall slams
- 60 sek. pause

Første person tog wall balls og wall slams og holdte så pause, mens makkeren kørte wall balls og wall slams igennem. De første 5 sæt gik fint. 6. og 7. var lidt hårde. 8.-10. var mega hårdt og jeg ramte ikke længere "målet" i wall balls i 10. sæt. Mine arme var trætte. Min kondition var elendig. Mit haleben tog skade af wall slams trods foldet måtte. Men jeg havde stadig fin teknik i wall balls.

Rumænsk dødløft blev kørt hurtigt igennem, da vi åbenbart skulle have tid til en lille sjov Crossfit Open Games WOD 1:
Max burpees på 7 min.

Når man lige har ødelagt armene og pruster og pruster, så er det ikke burpees man har allermest lyst til bagefter! 7 minutter var længe. Mine arme var så trætte, at jeg måtte lægge mig ned på maven med et ben af gangen i stedet for at hoppe frisk ned. Og tempoet var sløjt. Jeg opgav hurtigt at tælle, men jeg var nok langt fra Kirke-rekorden på 120..... Måske nærmere på 50.. eller 45.

Træt. Men det var godt at være der igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar